    From: "Jacek" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT a zakończenie działalności
    Date: Wed, 29 Jan 2003 17:45:29 +0100

    Rafal K <y...@p...onet.pl> wrote:
    > A sprzedaz za 5 zl. (np. komputera) dzien przed zakonczeniem
    dzialalnosci
    > przejdzie ?

    Jak będziesz potrafił obronić taką cenę to i za 1zł przejdzie.

    > I czy moglbys podac podstawe prawna?
    Ustawa o podatku VAT
    Art. 6a. 1. Opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług podlegają również
    towary własnej produkcji oraz towary, które po nabyciu nie zostały
    odprzedane, w przypadku:

    1) rozwiązania spółki prawa cywilnego lub handlowego nie mającej
    osobowości prawnej albo

    2) zaprzestania przez podatnika będącego osobą fizyczną wykonywania
    czynności podlegających opodatkowaniu, obowiązanego, na podstawie
    odrębnych przepisów, do zawiadomienia właściwego organu o zaprzestaniu
    wykonywania działalności gospodarczej.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet