    From: "ania" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT na dostęp do sieci
    Date: Mon, 18 Oct 2004 13:40:31 +0200

    Użytkownik "Karol"

    > Indywidualny użytkownik to nie tylko osoba fizyczna. Użytkownikiem
    > indywidualnym będzie zatem osoba fizyczna, prawna, a także jednostka
    > organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Może to być każdy podmiot
    > posiadający zdolność nabywania praw i zaciągania zobowiązań. Podmiot ten,
    aby
    > mógł zostać uznany za użytkownika indywidualnego tej usługi, musi z niej
    > korzystać, czyli wykorzystywać ją wyłącznie na własne potrzeby.(...)

    wlasnie pani z telepsy twierdzi ze kazda firma duza ma 22% vat i nie da sie
    jej wyjasnic ze tak nie jest:-)
    mam do 30 dni dostac ko9lejne pismeko - bo jedno z innej firmy juz mam ze
    jestem zwolniona a w drugiej zaczeli naliczac22:-) bo jest duza:-) na moje
    pytanie po czym to okreslaja pani powiedziala ze po ruchu - i tutaj juz
    wogole rece mi opadly - bo akurat ta "duza" ruchu wogole nie generuje za to
    ta "mala" jak najbardziej i to ponad przecietny:-)
    wiec jak widac nie ma sie czym przejmowac:-)

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki