  • Data: 2005-09-07 07:01:37
    Temat: Re: VAT od FV za hotel ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Sep 2005, Mariusz_M wrote:

    > Jasny gwint :-(
    > A można jakąś podpórkę prawną ? tak dla spokoju samego siebie

    ...kiedy ostatnio czytałeś ustawę o VAT ? ;)
    Art. 88.
    1. Obniżenia kwoty lub zwrotu różnicy podatku należnego
    nie stosuje się do nabywanych przez podatnika:
    [...]
    4) usług noclegowych i gastronomicznych, z wyjątkiem:
    a) przypadków, gdy usługi te zostały nabyte przez podatników
    świadczących usługi turystyki[...]

    > Już raz składałem korektę (w maju od stycznia br.) i nie chcę kusić złego...

    Cóż ci powiedzieć... właśnie mam kontrolę (US) :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)