  • Data: 2004-07-16 12:47:50
    Temat: Re: VAT od paliwa
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RUN napisał:

    > dodam jeszcze ze to auto typowo dostawcze zaden osobowy z kratka , jest w
    > nim 3 miejsca i ladownosc 1250 kg, czyli wiecej niz n * 68 +
    > ale czy uzad skarbowy moze zadac odemnie homologacji ?

    Może, bo ustawa jej wymaga.
    Sprawa była poruszana ostatnio w Rzepie. MF "nie widzi problemu" bo
    podobno stosowna homologacje na model mozna otrzymac w min.
    infrastruktury jeżeli nie dysponuje nią sprzedawca/importer.
    A MI mówi że na indywidulane wnioski homologacji nie wydaje.
    Poza tym wyciąg ze świadectwa homologacji (tak jest w ustawie) a
    homologacjia to podobno co innego.

    Paranoja.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk