  • Data: 2002-12-19 13:10:11
    Temat: Re: VAT - uslugi internetowe
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Latet napisał:

    > Prawdopodobnie też 22%, chyba, że to podpadnie pod
    > usługi teleinformatyczne (ze wskazaniem na tele).
    > Wiem tylko, że typową usługą teleinformatyczną jest
    > świadczenie zdalnego dostępu (numer dostępowy).

    Oj Latet, a ty znowy wyciągasz stary tekst ustawy.
    Gdzieś ty to znalazł?
    Nie ma juz mowy o usłygach teleinformatycznych a o usługach
    "dostępu do sieci internet".
    "Teleinformatyczne" przeżyły jakies pół roku a potem sejm się
    zorientował co nabroił i doprecyzował.
    Ale przez pare miesięcy miałam smsy na 7% VATu :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl