  • 1. Data: 2002-12-19 09:56:04
    Temat: VAT - uslugi internetowe
    Od: "exspaur" <c...@d...pl>

    Witam serdecznie,
    Przyznaje ze nie przetrzasalem archiwum grupy, ale bardzo pilnie potrzebna
    mi jest informacja i nie moge znalesc:

    Moje pytanie brzmi: jaki podatek VAT (22% czy 7%) powinienem uwzgladnic na
    wystawianych Fakturach VAT przy nastepujacych uslugach:

    - wykonanie strony WWW
    - utrzymanie strony na serwerze (oplata abonamentowa)
    - utrzymanie kont e-mail (oplata abonamentowa)
    - aktualizacja strony WWW
    - wykonanie projektu wstepnego do strony WWW

    Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam
    exspaur

  • 2. Data: 2002-12-19 12:24:11
    Temat: Re: VAT - uslugi internetowe
    Od: "Latet" <n...@p...onet.pl>

    > - wykonanie strony WWW
    > - aktualizacja strony WWW
    > - wykonanie projektu wstepnego do strony WWW

    Powyzsze na peweno 22%.

    > - utrzymanie strony na serwerze (oplata abonamentowa)
    > - utrzymanie kont e-mail (oplata abonamentowa)

    Prawdopodobnie też 22%, chyba, że to podpadnie pod
    usługi teleinformatyczne (ze wskazaniem na tele).
    Wiem tylko, że typową usługą teleinformatyczną jest
    świadczenie zdalnego dostępu (numer dostępowy).

    Pozdrawiam,

    latet

  • 3. Data: 2002-12-19 13:10:11
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Latet napisał:

    > Prawdopodobnie też 22%, chyba, że to podpadnie pod
    > usługi teleinformatyczne (ze wskazaniem na tele).
    > Wiem tylko, że typową usługą teleinformatyczną jest
    > świadczenie zdalnego dostępu (numer dostępowy).

    Oj Latet, a ty znowy wyciągasz stary tekst ustawy.
    Gdzieś ty to znalazł?
    Nie ma juz mowy o usłygach teleinformatycznych a o usługach
    "dostępu do sieci internet".
    "Teleinformatyczne" przeżyły jakies pół roku a potem sejm się
    zorientował co nabroił i doprecyzował.
    Ale przez pare miesięcy miałam smsy na 7% VATu :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-12-19 13:16:37
    Od: "Latet" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > "dostępu do sieci internet".
    > "Teleinformatyczne" przeżyły jakies pół roku a potem sejm się

    No, to tym prosciej bedzie udzielic odpowiedzi na pytanie Expaura -
    - wszystko co wymienił bedzie na 22%.

    Pozdrawiam,

    Latet

  • 5. Data: 2002-12-19 15:48:22
    Od: Jureq <j...@o...pl>

    Maddy wrote:

> [...]
    > "dostępu do sieci internet".
    > "Teleinformatyczne" przeżyły jakies pół roku a potem sejm się

    No to dlaczego tepsa pzrysyła mi nadal faktury z 7% dla dzwonienia na
    numer 0202122?

  • 6. Data: 2002-12-19 17:28:22
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > No to dlaczego tepsa pzrysyła mi nadal faktury z 7% dla dzwonienia na
    > numer 0202122?

    Bo to jest wlasnie "usługa dostępu do sieci internet", nieprawdaż? :-)

    latet