  • Data: 2003-11-08 15:31:27
    Temat: Re: VAT we wspolnocie
    Od: "100ry" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    > [...]
    >
    > Brak podstaw prawnych. Tu czasami wałkujemy problem kiedy
    > *wolno* domagać się zwrotu VAT, opisany przypadek się
    > jakoś nie łapie :)

    > JAK to nie ma podstaw, a ustawa o PTiU ? to ta ustawa obowiązuje w jedną
    stronę?
    Obliczyłem, jest należny zwrot VAT, to prosze zwrócić ( zwłaszcza, że
    wydatki na ciepło w zimie są b.duże).
    Przypadek by sie bardziej skomplikował, gdyby na korytarzach były grzejniki
    C.O.
    W każdym miesiącu jest inne zużycie energii cieplnej;
    i różne zużycie ciepła w lokalach i różne na korytarzach. A rozliczamy
    koszty w każdym miesiącu...!!!

    VAT ???
    > j.w. - a na jakiej podstawie ?
    > Myślisz że jak sobie kupię towaru za kilkadziesiąt kzł "na magazyn"
    > to US zwróci mi VAT ?

    > Wspólnota nie kupuje nic na magazyn, wszystkie media są kupowane na
    BIEŻĄCO.
    I zapłata za faktury są płacone w pełnej wysokości na bieżąco!
    Chodzi mi o rozliczenia VAT w zimie.W okresie ZIMOWYM powinien być zwrot
    podatku VAT, nieprawdaż ?
    this is my 100ry