    Date: Sat, 18 Dec 2010 12:08:40 +0100
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT - zaczyna się [OT]

    W dniu 18-12-2010 09:44, cef pisze:

    > Naprawdę są takie programy na rynku?

    Mam kontrahenta jednego klient, który od zawsze rozliczeniowe faktury
    wystawia ręcznie, bo "w programie się nie da".
    A innego nie kupi, bo w tym jest historia magazynu "od zawsze". I woli
    pisać.
    To jakiś autorski program lokalnej firmy.

> [...]
    > jednego tylko autora podobnego oprogramowania, to za wiele się nie
    > spodziewam.
    > Pamietam kiedyś w programie nie miałem w styczniu sprzedaży,
    > ale zapłacił klient jakąś bardzo zaległą fakturę a różnice kursowe
    > ujemne wtedy rozliczało się do przychodów z minusem. No i wyszedł
    > przychód ujemny do PIT5. Doprawdy podziwiam informatyków jakie to
    > komunikaty
    > dla użytkownika trzymają na takie okazje. Składnia typu jak z znanym
    > windowsowym "pamięć nie może być read", ale jeszcze ciekawsze
    > komunikaty. Sprawdzę w styczniu czy poprawili.

    Mnie wkurza najbardziej, gdy mam komunikat "błąd zapisu do bazy" który
    może oznaczać: zły numer NIP lub Pesel pracownika, pesel niezgodny z
    datą urodzenia, błąd w numerze rachunku bankowego, ustawienie polskiego
    województwa i obok kraju "Portugalia" i sto innych dupereli (raz po
    oszukiwaniach okazało się, ze wpisany okres ważności badań BHP zaczynał
    się wcześniej niż umowa o pracę).

    Kiedyś 15 minut szukałam błędu w bardzo dużym PK, na koniec się
    poddałam, anulowała, wpisałam jeszcze raz o samo i było bez błędu.

    Za to bym mogła zastrzelić!

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813