  • Data: 2005-01-17 15:55:00
    Temat: Re: VAt i amortyzacja
    Od: Paweł Furman <szept1!!bezspamerstwa!!@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy napisał(a):

    > Ja wiem że to upierdliwe, ale dziecko, ty znajdź sobie biuro rachunkowe.
    > Albo chociaż znajoma księgowa która pod koniec miesiąca wszystko ci
    > posprawdza.

    Oj ja sobie znajde biuro rachunkowe, ale zanim założe firmę to chcę obie
    na karteczce to wstepnie obliczyc, zeby wiedziec ile dutkow moge stracic :)

    > Przecież ty pytasz o elementarz, o wiadomości bez których przedsiębiorca
    > nie powinien nawet myslec o samodzielnym prowadzeniu działalności. Mamy
    > Ci podrecznik pisać? Bo powinno się zacząc od wykładu na temat istoty
    > podatku od wartości odanej.

    No przeciez mowie ze lajkonik jestem, ale szybko sie ucze :)
    A podstawy gdzies u mam spisane, tylko musze je przeczytac i na razie
    zbieram rozne zrodla :)

    Paweł

    --
    "Nic na świecie nie jest tak sprawiedliwie rozdzielone jak rozum:
    każdy uważa, że ma go dosyć."- Jakub Tati