  • Data: 2005-01-18 11:29:37
    Temat: Re: VAt i amortyzacja
    Od: Paweł Furman <szept1!!bezspamerstwa!!@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Błąd. Musisz wykazać że drukarka jest "samodzielnym zestawem
    > komputerowym". Typowa drukarka "nie przejdzie" - chyba że masz
    > dwa kompy i drukarkę z przełącznikiem, dwoma interfejsami lub
    > sieciową.
    > Inaczej to jest JEDEN zestaw.

    Czyli komp+drukarka jest amortyzowany łącznie jakby to była jedna rzecz,
    tak? A w takim razie kosza to 5400/12 (w tym prrzypadku) i co miesiąc ta
    1/12 do odliczenia?

    > ...ale nie na import :> !

    Hmm... no nie nie będę importował :)
    Ale jak to jest, zakładam firme i mam jakieś zwolnienie z vat czy nie?
    Ew. jak to obliczyć.
    Paweł

    --
    "Nic na świecie nie jest tak sprawiedliwie rozdzielone jak rozum:
    każdy uważa, że ma go dosyć."- Jakub Tati