  • Data: 2004-06-21 05:57:31
    Temat: Re: Vat 7 Poz 43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 20 Jun 2004, dk wrote:

    >+ A jak ma się do tego objaśnienie ministerstwa :

    Pisz pod cytatem. Bo tak to ja nie mogę ani przypiąć ani
    przyłatać *o co* pytasz. Nijak :[

    [...]
    >+ > > + Zobaczymy czy będzie reakcja US.
    >+ >
    >+ > Hm... ale to chyba dopiero po kontroli ?? ;)

    Moje pytanie było chyba oczywiste: US nie może wcześniej reagować
    jako że z zakupów obłożonych VATem od 0% i "zw" do 22% może
    wyniknąc dowolna kwota VAT mniejsza niż 22% - taki stan jest
    normalny. "Nie widać" czy ktoś po prostu miał trochę zakupów
    "zw" czy wykazał tylko część VAT.
    Nie odnosiłem się nijak do prawidłowości (czy nie) wypełnienia
    deklaracji...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)