  • 1. Data: 2004-06-17 21:33:13
    Temat: Vat 7 Poz 43
    Od: "dk" <d...@i...pl>

    Mam pytanie co wpisać w pozycji 43 deklaracji VAT 7 , czy tylko zakupy od
    których obliczam podatek ( mam strukturę 95% ) czy całość zakupów?

  • 2. Data: 2004-06-18 08:47:55
    Temat: Re: Vat 7 Poz 43
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    > Mam pytanie co wpisać w pozycji 43 deklaracji VAT 7 , czy tylko zakupy od
    > których obliczam podatek ( mam strukturę 95% ) czy całość zakupów?

    Część D. ROZLICZENIE PODATKU NALICZONEGO
    W tej części wykazuje się wyłącznie wartość towarów i usług oraz kwotę
    podatku naliczonego (z uwzględnieniem korekt), w takiej wysokości w jakiej
    podatnikowi przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego od należnego
    lub zwrot podatku naliczonego, na zasadach określonych w przepisach art.
    86 - 93 ustawy, z uwzględnieniem przepisów wykonawczych, w okresie
    rozliczeniowym za który składana jest deklaracja.

    ata

  • 3. Data: 2004-06-18 09:30:43
    Od: walfal <w...@p...neostrada.pl>

    > Mam pytanie co wpisać w pozycji 43 deklaracji VAT 7 , czy tylko zakupy od
    > których obliczam podatek ( mam strukturę 95% ) czy całość zakupów?

    W znanych mi programach : FAKT i dGCS przyjęto, że zakupy wykazuje
    się w pełnej wysokości a tylko kwotę podatku do odliczenia(lub zwrotu)
    w wysokosci ograniczonej współczynnikiem. Tak też złożyłem deklarację.
    Zobaczymy czy będzie reakcja US.
    Pozdrawiam. Witold Grabowski

  • 4. Data: 2004-06-18 22:33:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Jun 2004, walfal wrote:
    [...]
    > + się w pełnej wysokości a tylko kwotę podatku do odliczenia(lub zwrotu)
    > + w wysokosci ograniczonej współczynnikiem. Tak też złożyłem deklarację.
    > + Zobaczymy czy będzie reakcja US.

    Hm... ale to chyba dopiero po kontroli ?? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-06-20 18:53:00
    Od: "dk" <d...@i...pl>

    A jak ma się do tego objaśnienie ministerstwa :

[...]

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

  • 6. Data: 2004-06-21 05:57:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 20 Jun 2004, dk wrote:

    >+ A jak ma się do tego objaśnienie ministerstwa :

    Pisz pod cytatem. Bo tak to ja nie mogę ani przypiąć ani
    przyłatać *o co* pytasz. Nijak :[

    [...]
    >+ > > + Zobaczymy czy będzie reakcja US.
    >+ >
    >+ > Hm... ale to chyba dopiero po kontroli ?? ;)

    Moje pytanie było chyba oczywiste: US nie może wcześniej reagować
    jako że z zakupów obłożonych VATem od 0% i "zw" do 22% może
    wyniknąc dowolna kwota VAT mniejsza niż 22% - taki stan jest
    normalny. "Nie widać" czy ktoś po prostu miał trochę zakupów
    "zw" czy wykazał tylko część VAT.
    Nie odnosiłem się nijak do prawidłowości (czy nie) wypełnienia
    deklaracji...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)