  • 1. Data: 2010-04-05 21:56:27
    Temat: Vat-7 - trzecia strona
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Ostatno zauwazyłem, ze jest nowy wzór VAT-7 - zawierajacy trzecia storne na
    adnotacje US....
    Ale juz w radio słyszałem, ze cos ma sie zmienic, i ze maja te trzecia
    strone skasowac.
    Prawda to, czy obowiazuje i obowiazywac bedzie wzór 11 (stron 3)???

  • 2. Data: 2010-04-06 07:21:54
    Temat: Re: Vat-7 - trzecia strona
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-04-2010 o 23:56:27 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

> [...]
    > strone skasowac.
    > Prawda to, czy obowiazuje i obowiazywac bedzie wzór 11 (stron 3)???

    Chodzi Ci o to że Weiss gdzieś zadzwonił standardowo (nie)przygotowany
    do rozmowy i go skasowały panie tak że nie wiedział co powiedzieć ?

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-04-06 07:38:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Chodzi Ci o to że Weiss gdzieś zadzwonił standardowo (nie)przygotowany
    > do rozmowy i go skasowały panie tak że nie wiedział co powiedzieć ?

    chodzi mi o to, ze ktos mi mowił, ze gdzies słyszał... :)
    (moze i u Weissa). No i chodzi mi o to, ze ostatnio zauwazyłem e trzecia
    strone i mi sie nóz w kieszeni otworzył...
    Lece na strone zetki posłuchac, jak go skasowały.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 4. Data: 2010-04-06 11:58:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Lece na strone zetki posłuchac, jak go skasowały.

    niestety, jeszcze nie ma.
    Kiedy była ta audycja?

  • 5. Data: 2010-04-06 12:47:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 13:58, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > niestety, jeszcze nie ma.
    > Kiedy była ta audycja?

    Jak nie ma, jak jest? :-) 2 marca...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2010-04-06 12:53:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > niestety, jeszcze nie ma.
    > Kiedy była ta audycja?

    juz znalazłem.
    Rzeczywiscie dał sie Janusz zapedzic. Problem nalezało przedstawic inaczej
    - dlaczego, jezeli urzednicy potrzebuja miejsce do adnotacji - nie moga
    sobie dokładac dodatkowej kartki czy swojego, wewnetrznego formularza.
    Przy ilu formularzac potrzebne sa jakies adnotacje? 1%? 2%?

  • 7. Data: 2010-04-06 13:16:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jarek Andrzejewski p...@g...com ...

    > Jak nie ma, jak jest? :-) 2 marca...

    no wiem wiem, szukalem po słowie kluczowym VAT-7 a tam VAT7...