  • Data: 2003-07-10 12:03:03
    Temat: Re: Vat od samochodu w leasingu
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:bejj6o$5h5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Moja wiedza jest taka ze mozna wszytko oprocz tego czego nie wolno czyli
    rat
    > leasingu i paliwa,
    Dzięki ja też miałam taką wiedze ale nie popartą odpowiedzia od skarbowego
    ale znajoma kasięgowa z innej firmy pytała w skarbowym i podobno stwierdzili
    że nie można odliczyć.Oczywiści nie uznaje tego typu argumentu jedna pani
    drugiej pani coś powiedziała ale jak zaczełam czytać określenie użyte w
    rozporządzeniu w sprawie Vat Roz.6 & 10 nie odlicza się Vat od rat ...
    "innych odpłatności wynikających z zawartej umowy" to zaczełam się
    zastanawiać.Dzis juz nie moge dzwonić do skarbowego po 13 dlatego pytam .