    From: "Jd." <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: W MATNI PRZEPISÓW I PRAWA !
    Date: Sat, 6 Nov 2004 17:52:06 +0100

    Użytkownik "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cmiu2e$mc4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Pozwolenie na budowę
    > objęte jest tytułem "budynek gospodarczy z zapleczem socjalnym". Jakiś
    nierealny
    > bzdurny przepis powoduje że nie mogę (nawet w tym zapleczu) się tam
    zameldować
    > i faktycznie od kilku lat mam status osoby bezdomnej. Jak to w tej
    sytuacji i
    > czy można to załatwić.

    Przebudować na budynek mieszkalny, po odbiorze się zameldować i mieszkać.

    > To pierwsza sprawa drugą przedstawię poniżej a są one powiązane.
    >
    > Po sprzedaży mieszkania moja małżonka ( cała ufna w prawość przepisów)
    złożyła
    > oświadczenie w urzędzie skarbowym że pieniądze ze sprzedaży przeznacza na
    cele
    > mieszkaniowe.

    Jak na mieszkaniowe, przecież budowaliście chlewik z zapleczem socjalnym?

> [...]
    niesprawiedliwe
    > abym ponosił konsekwencje z powodu przepisów prawa skierowanych do
    ograniczania
    > spekulacji mieszkaniami gdy takowej spekulacji nie było. Do formalnego
    > załatwienia sprawy brakuje tych feralnych 2 tygodni, ale ja przecież nie
    > kupowałem mieszkania ja je przekształciłem na własnościowe. Czy urząd
    skarbowy
    > przyjmie takie wyjaśnienie. A takie wyjaśnienie będę musiał złożyć w
    > najbliższych dniach. Poroszę o pomoc jestem tylko technikiem i niuanse

    Ja bym się zastanowił czy sprawa nie jest bardziej skomplikowana, bo nawet
    jak udowodnisz że nie spekulowałeś (sprzedanym) mieszkaniem to problem
    będziesz miał po stronie "przeznaczenia pieniędzy na cele mieszkaniowe
    podatnika".

    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl