eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiW której pozycji VAT-7 wpisać fakturę za google adsense › Re: W której pozycji VAT-7 wpisać fakturę za google adsense
  • Data: 2010-01-24 19:59:05
    Temat: Re: W której pozycji VAT-7 wpisać fakturę za google adsense
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-01-2010 o 19:56:31 <s...@a...pl> napisał(a):

    > W której pozycji VAT-7 wpisać wystawioną fakturę dla google adsense z
    > siedzibą w Irlandii?
    >
    > Według mnie pod (21) - Dostawa towarów oraz świadczenie usług poza
    > terytorium kraju, bo miejscem świadczenia usługi reklamowej jest kraj wg
    > siedziby nabywcy. Dobrze myśle?

    Wg mnie - tak.

    > I kolejne pytanie - czy Waszym zdaniem po ostatnich zmianach ustawy VAT
    > powinienem złozyć papiery o NIP-UE, jeśli będę wystawiał faktury dla
    > google? Mi jakoś wychodzi, że tak (do 31/12/2009 nie).

    A google już się rozlicza przez oddział irlandzki, czy dalej "na centralę"?
    Jeszcze nie ogarnąłem do końca nowych przepisów, ale chyba NIP-UE ma
    znaczenie
    przy usługach unijnych, pozaunijne obsługuje się mniej więcej tak jak
    wcześniej
    (a przynajmniej ja tak robię - przy czym NIP-UE mam więc tym się nie
    zajmowałem)

    --
    Tomek