  • Data: 2002-12-19 12:33:22
    Temat: Re: W ktorym roku zaksiegowac?
    Od: "Galis" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 wrote:
    > Moje pytanie akurat nie do podatków, tylko do rozliczenia wspólnoty
    > mieszkaniowej, a chciałbym jakąś analogię "firmową" poznać.
    > Nerwowy jakiś?
    > Poszło przypadkiem...
    > JaC

    Odpowiedź na twoje pytanie został już udzielona wcześniej w tym wątku i
    analogie można z niego wyczytać.
    Nie jestem nerwowy tylko może warto ruszyć głową, pogooglować, wejść np. na
    stronę www.sejm.gov.pl, www.lex.pl lub inna podobna i zapoznac się z
    ustawami o podatku dochodowym, a wszystkie twoje watpliwości zostana
    rozwiane i jake bedziesz z siebie dumny, że sam do tego doszedłeś :)

    galis