  • Data: 2008-09-24 10:38:26
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 24 wrzesień 2008 10:39
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gbcuca$bsg$1@news.onet.pl>):

    > Normalna na analogu=badziewna.

    Nieprawda.

    > Jako klient analogowej kablówki nie masz zielonego pojęcia jak wygląda
    > dobra jakość tv.

    Powiem szczerze: Mam ekran 17"... Rodzice mają Cyfrę+ i telewizor z 30" i
    też nie widzę różnicy. Zachwycanie się jakością cyfrowego sygnału to rodzaj
    onanizmu sprzętowego tej samej klasy co orgazm z powodu złotych wtyczek u
    audiofili. Jakby ci włączyć analog i powiedzieć, że to cyfrowe, to byś
    uwierzył...

    Zresztą sam obraz cyfrowy to akurat do dupy jest... Coraz częściej właśnie
    się kręci filmy cyfrowo od razu, a nie na taśmie analogowej i one w ogóle
    są płaskie i sztuczne.

    Pomijam, że się w od pewnego czasu zapomina o scenariuszach i potem wychodzą
    takie Matriksy... Pełnometrażowa reklama Nokii o niczym, do rajcowania
    gimnazjalistów efektami specjalnymi.

    Jakbym był tobą, to bym napisał, że niektórzy są zbyt głupi by docenić stare
    filmy i napalają się na megapiksele, efekty specjalne, rozdzielczości,
    parametry cyfrowe itepe. Ale nie lubię osobistych wycieczek, więc nie zniżę
    się do tego poziomu...

    > O hdtv nie wspominając.

    No jak ktoś ma telewizor na całą ścianę, to może... Ale to są zboczenia już
    pomału... Dla mnie liczy się treść, a nie megapiksele. Część rzeczy to ja
    oglądam w ogóle w okienku, podczas pisania listów czy robienia czegoś
    innego. Sporo osób ogląda telewizję przy praniu, gotowaniu, zmywaniu.
    Fascynatów wrzaskami w HD nie jest zbyt wielu.

    --
    Tristan