    From: "my way" <y...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: WDT czy swiadczenie uslug poza terytorium
    Date: Tue, 24 Jul 2007 11:56:44 +0200

    Użytkownik "TomiLee" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:f84gr7$emc$1@node2.news.atman.pl...

    > Poszukalem i znalazlem.
    > Odpowiedz jest w interpretacji Urzedu Skarbowego w Kielcach
    > sygnatura: OG-005/112/2006/PP/443/58/2006
    > Taka transakcje nalezy uwzglednic w rubryce 21.

    oczywiście, masz rację
    od bodajże września 2005 r. jest obowiązek wykazywania takiej sprzedaży w
    deklaracji vat-7
    ale ja tego akurat nie negowałam
    mój post byl odpowiedzia na post Krissa, który twierdzil, że obowiązek
    rozliczenia podatku vat od wykonanej przez Ciebie usługi na terenie Norwegii
    weźmie na siebie Norweg
    cytat z interpretacji, której sygnaturę podałes:
    Miejscem opodatkowania podatkiem od wartości dodanej opisanych usług
    budowlano-montażowych będzie Norwegia, zatem w Norwegii należy odprowadzić
    ten podatek zgodnie z uregulowaniami tamtejszego prawa podatkowego
    dotyczącego podatku od wartości dodanej.

    więc również tamtymi przepisami powinieneś się zainteresować :)

    pozdrawiam