  • Data: 2010-07-28 21:51:12
    Temat: Re: WNT
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef wrote:

    > Jednak art 10.1pkt 2)

    Ale bezwzglednie podoba mi sie pkt 3)

    3) dostawa towarów, w wyniku której ma miejsce wewnątrzwspólnotowe
    nabycie towarów na terytorium kraju:

    a) *nie stanowiła* u podatnika, *o którym mowa w art. 15*, albo *nie
    stanowiłaby* u podatnika podatku od wartości dodanej dostawy towarów, *o
    której mowa w art. 7*, lub *stanowiła albo stanowiłaby* taką dostawę
    towarów, ale dokonywaną przez podatnika, *o którym mowa w art. 113 ust.
    1 i 9*, albo podatnika podatku od wartości dodanej, do którego *miałyby
    zastosowanie* podobne zwolnienia, *z wyjątkiem*, gdy przedmiotem dostawy
    są nowe środki transportu, lub

    b) stanowiłaby dostawę towarów, o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2;

    Gdybanie+referencje == mandarynski jak dla mnie. Probowal to ktos na
    polski przelozyc?

    Wieslaw