    From: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: WNT + IMPORT USŁUG
    Date: Tue, 30 Jan 2007 19:16:59 GMT

    Użytkownik "GP" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:epa6ls$m9o$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Kurczę, a teraz jeszcze na dodatek należy stosować inne zasady wyceny
    > transakcji na potrzeby pkpir, a inne dla rejestrów VAT.
    Miałam ten sam "problem" i mozna bardzo prosto go obejść-pomysł biegłego
    ,ja na to nie wpadłam:)-wszystko możesz ujednolicić do wyceny podatkowej
    ,czyli do kursu z dnia poprzedzającego nabycie,by nie komplikowac sobie
    życia,wystarczy iść w zaparte ,że dokumenty wystawiasz rano ,a kurs zmienia
    się w okolicach południa,tak więc nie masz możliwośći zastosowania innego
    kursu niż z dnia poprzedzającego ,mam mieszane "uczucia" co do tego
    patentu,ale skoro mądrzejsi tak mówią:)może tutaj ktoś podda pomysł,
    pozdrawiam ania