eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWPIS DO KSIEGI WIECZYSTEJ, a wynajem i sprzedaz mieszkania › Re: WPIS DO KSIEGI WIECZYSTEJ, a wynajem i sprzedaz mieszkania
    From: " yorika" <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: WPIS DO KSIEGI WIECZYSTEJ, a wynajem i sprzedaz mieszkania
    Date: Mon, 12 Jun 2006 15:16:59 +0000 (UTC)

    hej, Gotfryd, dzięki za odpowiedź. Czytałam zarówno k.c. jak i ustawę o
    spadkach, jednak nie wydaje mi się żeby bezposrednio stanowily one odpowiedz
    na moje pytania. ale dzięki za pomoc :-)
    a tak gwoli wyjasnienia;
    podatek od spadkow i darowizn, czy tez pcc, czy KP- stanowia dochód gminy,
    stąd rozstrzyga Prezydent Miasta.
    pozdrawiam