    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ważne pytania co do zamówień na firmy
    Date: Tue, 16 Apr 2013 15:54:07 +0200
    <Pine.WNT.4.64.1304160825520.1684@quad> <kkisfj$qol$1@news.task.gda.pl>
    <kkivcp$264$1@news.task.gda.pl>
    <3...@g...com>
    <0...@p...pl.invalid>
    <4...@g...com>
    <Pine.WNT.4.64.1304161111520.2456@quad>
    <4...@g...com>
    <516d2302$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <516d2913$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkjab5$1qi$1@news.task.gda.pl>
    <516d3635$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkjelt$dh7$1@news.task.gda.pl>
    <516d46ea$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <kkjim6$nrl$1@news.task.gda.pl>
    <1...@g...com>

    W dniu 16.04.2013 15:45, Andrzej Jęziorski pisze:
    > problem w tym, ze nie chca -- cytat:
    >
    > "Nie ma możliwości zamawiania na osobę prywatna.

    <gotfryd mode=on>
    Czyli wyłącznie osobom prawnym sprzedają? No to pozostaje ci założyć
    spółkę akcyjną :-P
    <gotfryd mode=off>

    > Jesteśmy hurtownia nie sprzedajemy w detalu tylko i wyłącznie do odsprzedaży."

    Ciekawe jak sprawdzą czy odsprzedałeś. Aczkolwiek tu faktycznie pojawia
    się inna dyskusja, czy oni mogą takie coś narzucić (podobnie jak np.
    różne targowiska wywieszają odwrotne kartki ,,nie jesteśmy hurtownią,
    sprzedaż cukru tylko Xkg na osobę'') i egzekwować (limit na osobę łatwiej).

    > czekam wciaz na potwierdzenie informacji z powyzszej wiadomosci (poprzedniej)

    Po pierwsze primo, nie wiem której informacji.

    Po drugie primo, pamiętaj, że jesteśmy tylko mniej lub bardziej
    anonimową zbieraniną przypadkowych internautów i możemy pleść totalne
    farmazony, a nasze potwierdzenie może zaprowadzić cię np. do pierdla.
    Potwierdzenia powinieneś szukać wyłącznie u certyfikowanego doradcy
    podatkowego (choć i tam zwolnienia od odpowiedzialności pełnego nie
    uzyskasz), w samodzielnym czytaniu i analizowaniu prawa (to tak jak z
    Pismem Św. -- Kościół jest pomocny, ale nic nie zastąpi samodzielnej
    lektury) oraz w potwierdzaniu wątpliwości występowaniem do US o
    oficjalne interpretacje (upierdliwe, kosztuje pieniądze i nie działa w
    przód)

    --
    Przemysław Adam Śmiejek