    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ważne pytania co do zamówień na firmy
    Date: Tue, 16 Apr 2013 18:47:36 +0200
    <Pine.WNT.4.64.1304160825520.1684@quad> <kkisfj$qol$1@news.task.gda.pl>
    <kkivcp$264$1@news.task.gda.pl>
    <3...@g...com>
    <0...@p...pl.invalid>
    <4...@g...com>
    <Pine.WNT.4.64.1304161111520.2456@quad>
    <4...@g...com>
    <516d2302$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <516d2913$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkjab5$1qi$1@news.task.gda.pl>
    <516d3635$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkjelt$dh7$1@news.task.gda.pl>
    <516d46ea$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkjidu$nac$1@news.task.gda.pl>
    <516d52b3$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkjknq$tbu$1@news.task.gda.pl>
    <516d6fc1$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 16.04.2013 17:35, cef pisze:

    > Nie sądzisz chyba, że założyłem, że księgowanie kosztów,
    > o których byla mowa w poczatkowych wątkach,
    > dotyczy zwykłych osób fizycznych nieprowadzących dzialalnosci.

    No ale co to zmienia? Jako prowadzący DG (od 13 lat) nie miałem prawa
    zbierać faktur na ulgę remontową albo na zapomogę zdrowotną?

    Podaj jakieś przepisy, bo jak na razie, to nie bardzo rozumiem co chcesz
    przekazać.

    > A to wtedy czytaj od początku moje posty raz jeszcze,
    > bo ja o takim przypadku pisałem.

    Jakim? Że nie wolno zrezygnować z KUP? no dobra, mówisz, że nie wolno,
    ale co mi zakazuje?

    > Skoro ja się zorientowałem dopiero teraz, żeTy o gruszcze a ja o
    > pietruszce,
    > to nie mam wiecej pytań.

    No niestety, odpłynąłeś. Choć na tyle mocno, że już nawet olać, że z
    kompotu przeszedłeś na zupy, ale ja nawet nie bardzo jarzę, jakie zupy
    ci się jawią.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek