  • Data: 2013-07-24 11:39:51
    Temat: Re: Wedlug organow skarbowych... (cross, FUW)
    Od: Sławek <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.07.2013 11:19, sqlwiel pisze:

    > Zacytuję siebie sprzed paru tygodni (z p.s.prawo):
    >
    > A nie zauważyłeś, że prawo jest (celowo) tak tworzone, aby 90% narodu
    > nie było w stanie go zrozumieć, a 95% zastosować?
    No właśnie zauważyłem i to mnie wnerwia. To jest terroryzm państwowy,
    albo jak kto woli bandytyzm państwowy.

    > Powinien być zapis konstytucyjny, że wszelkie akty prawne (w tym
    > rozporządzenia) przed (albo i po) podpisie prezydenta są testowane na
    > gimnazjalistach. Jeśli >50% nie potrafi go praktycznie zastosować, to
    > prawo przepada.
    Najpierw w szkołach musiałyby być jakiekolwiek lekcje z prawa.
    Jedyne, które miałem (na początku podstawówki) odbywały się na lekcjach
    wychowawczych i dotyczyły przechodzenia przez jezdnię na pasach
    i rozpoznawania świateł sygnalizacji drogowej - stój, możesz iść.

    > ... ale co by wtedy robiły te chmary hien zwanych prawnikami?

    Umarliby ze zgryzoty?