  • From: "Ed" <e...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wewnatrzwspolnotowa Licencja na oprogramowanie a VAT
    Date: Thu, 20 May 2004 13:21:44 +0200

    > art. 86 ust. 8, art. 87 ust. 5

    > Nr 47 - "Razem kwota podatku naliczonego do odliczenia".
    > Wg ustawy masz prawo do odliczenia (zwrotu), źle skonstruowana
    > deklaracja VAT-7 nie unieważnia tego prawa! (Do deklaracji można
    > dołączyć kopie faktur i niech się urzędnicy martwią.)

    Chodzilo mi raczej o sama sprzedaz. Skoro wczesniej byla mowa ze sprzedaz np
    praw autorskich do Europy nie podlega vat to tej transakcji wogole nie
    bedzie w vat. Zakladajac ze to jest moja jedyna sprzedaz to nie bedzie od
    czego odliczyc vat naliczonego. (no bo to chyba nie bedzie
    wewnatrzwspolnotowa dostawa towaru).
    Nie wiem czy dobrze mysle... :)
    ed