  • 1. Data: 2003-09-12 14:13:13
    Temat: Wezwanie do US. Oco im moze chodzic??
    Od: "Dawid" <s...@N...poczta.onet.pl>

    Witam Otrzymałem dzisiaj poleconym od Urzedu Skarbowego wezwanie aby sie
    zgłosic do nich. oto tresc:

    Na podstawie art. 155 ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz.
    U. Nr. 137 z 1997 r. z późn. zmianami), Urzad skarbowy w XXXXXX wzywa
    Pana/Panią do osobistego stawienia w dniu XX.XX.2003r. o godzinie 7-8 pokuj
    XXX w celu złozenia wyjaśnien w sprawie prowadzonej działalnosci
    gospodarczej.

    I co ciekawe nie prowadze działalnosci gospodardzcej (miałem w zeszłym roku
    jedna umowe o dzieło gdzie otrzyłame zwrot od US około 50PLN). Może ktoś
    podobny druczek juz kiedyś dostał i wie mniejwiecej czego moga sie
    czepiac(czeba sie przygotowac na ich głupie pytanka).

    Prosze o opinie oco tym z US moze chodzic.
    Dodam jeszcze ze jestem uczniem w szkole sredniej (czy ma to cos do tego)?

  • 2. Data: 2003-09-12 14:19:46
    Temat: Re: Wezwanie do US. Oco im moze chodzic??
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Dawid wrote:

> [...]
    >
    > Prosze o opinie oco tym z US moze chodzic.
    > Dodam jeszcze ze jestem uczniem w szkole sredniej (czy ma to cos do

    Wyjaśnią ci jak się zgłosisz.
    Nie zgubiłeś np. dowodu? Jeśli tak i masz potwierdzenie, że zgłaszałeś
    zgubę to weź z sobą to potwierdzenie.

  • 3. Data: 2003-09-12 14:21:32
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    I jeszcze pytanie dodatkowe: Jesteś pełnoletni?

  • 4. Data: 2003-09-12 14:23:46
    Od: "Dawid" <s...@N...poczta.onet.pl>

    > I jeszcze pytanie dodatkowe: Jesteś pełnoletni?

    Tak.

  • 5. Data: 2003-09-12 14:26:11
    Od: "Dawid" <s...@N...poczta.onet.pl>

    > Wyjaśnią ci jak się zgłosisz.
    > Nie zgubiłeś np. dowodu? Jeśli tak i masz potwierdzenie, że zgłaszałeś
    > zgubę to weź z sobą to potwierdzenie.

    Nic nie zgubiłem. Nie pisali nawet aby wzioł jakies dokumenty ani nic.

  • 6. Data: 2003-09-12 14:29:44
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Dawid wrote:

    > Nic nie zgubiłem. Nie pisali nawet aby wzioł jakies dokumenty ani nic.

    Więc następna hipoteza:
    Wypełniając PIT roczny nie wpisałeś tej umowy o dzieło w rubrykę
    przeznaczoną na działalnośc gospodarczą?

    Wyłaczam komputer więc dziś już nic więcej nie wymyślę ;)

  • 7. Data: 2003-09-12 14:42:14
    Od: "Dawid" <s...@N...poczta.onet.pl>

    > Więc następna hipoteza:
    > Wypełniając PIT roczny nie wpisałeś tej umowy o dzieło w rubrykę
    > przeznaczoną na działalnośc gospodarczą?
    >
    > Wyłaczam komputer więc dziś już nic więcej nie wymyślę ;)

    Jeszcze jedna rzecz. Sprezdaje puki co po kosztach program który napisałem
    (wersja testowa puki co w celu wykrycia błedów).

  • 8. Data: 2003-09-12 14:55:30
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Jeszcze jedna rzecz. Sprezdaje puki co po kosztach program który napisałem
    > (wersja testowa puki co w celu wykrycia błedów).

    Gdzie sprzedajesz? W sieci, na Allegro, itp.?
    (póki)

  • 9. Data: 2003-09-12 15:14:20
    Od: "Dawid" <s...@N...poczta.onet.pl>

    > Gdzie sprzedajesz? W sieci, na Allegro, itp.?
    > (póki)

    Tylko w internecie (allegro odpada). Na mojej stronie.

  • 10. Data: 2003-09-12 15:19:52
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Daj znac jak to sie skonczylo.