  • 1. Data: 2007-02-28 19:03:10
    Temat: Wezwanie do US - niezaplacony mandat
    Od: "kendy" <z...@...adres>

    Witam

    Przepraszam ze pisze na tej liscie, ale chyba ona jest najblizsza tematowi.

    Dostalem wezwanie z US w sprawie mandatu. Jest tytul wykonawczy a wezwal
    mnie poborca podatkowy.
    I tu moje pytanie. Czy mam obowiazek wplacic pieniadze wlasnie jemu (tak
    sygerowal w rozmowie telefonicznej) czy moge poprosic go o podanie konta
    bankowego na ktore moge to wplacic. Rozmowa z nim wydaje mi sie dziwna i
    chce on wymusic na mnie zaplate jemu a nie na konto US. Pewnie chodzi o
    jakas prowizje.

    Zaplacic zaplace, ale chodzi mi o to ze chce mu utrzec nosa poniewaz byl
    bardzo arogancki i straszyl mnie ze 'auto panu zabiore i bedzie pan
    zapierdalal na bosaka' (doslowy cytat). Dlatego chce obejsc jego a pieniadze
    wplacic bezposrednio do US.

    Pozdrawiam
    Kendy

  • 2. Data: 2007-02-28 19:49:18
    Temat: Re: Wezwanie do US - niezaplacony mandat
    Od: "WyWroT" <w...@v...pl>

    > bardzo arogancki i straszyl mnie ze 'auto panu zabiore i bedzie pan
    > zapierdalal na bosaka' (doslowy cytat). Dlatego chce obejsc jego a
    > pieniadze

    trzeba było płacić

    Staszek

  • 3. Data: 2007-02-28 21:19:44
    Od: "kendy" <z...@...adres>

    Użytkownik "WyWroT" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > trzeba było płacić

    odpowiedz godna salomona...

    k.

  • 4. Data: 2007-03-01 11:26:30
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kendy" <z...@...adres> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "WyWroT" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > odpowiedz godna salomona...

    Nie dosc ze dostałeś dobrą rade to jeszcze psioczysz
    Masz lepsza:
    Nie płać olej poborce i olej w ogoel mandat
    W koncu nogi masz
    Zajmą Ci samochod jak będą złośliwi bo mogą i wtedy zapłacisz jeszcze
    dodatkowych kosztów.

  • 5. Data: 2007-03-01 15:20:23
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

> [...]

    > bardzo arogancki i straszyl mnie ze 'auto panu zabiore i bedzie pan
    > zapierdalal na bosaka' (doslowy cytat). Dlatego chce obejsc jego a

    Utrzyj mu nosa. Jesli ktos jest chamem, niech
    dostanie po nosie.
    Grunt ze zaplacisz. Nie potrzebujesz posrednikow.
    Idz do US. Dokladnie zorientuj sie w kwocie, przelicz 10 razy dokladnie
    odsetki karne (zeby nie zabraklo chociazby jednego grosza). Wez
    pokwitowanie. Zrob placzliwa mine, przepros, a
    jak przyjdzie poborca, to mu machnij kwitem przed nosem.

    Neko

  • 6. Data: 2007-03-02 19:53:24
    Od: KrzysiekPP <jimi@_NOSPAM_ceti.pl>

    > pokwitowanie. Zrob placzliwa mine, przepros, a
    > jak przyjdzie poborca, to mu machnij kwitem przed nosem.

    Jasne ... hehehe, gosc mu ściągnie samochód lawetą, wejdzie na hipotekę
    domu/działki/czegokolwiek i myslisz, że machanie wystarczy ? :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 7. Data: 2007-03-03 00:04:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Mar 2007, Neko wrote:

    > Grunt ze zaplacisz. Nie potrzebujesz posrednikow.
    > Idz do US. Dokladnie zorientuj sie w kwocie, przelicz 10 razy dokladnie

    Ja tak z ciekawości... o ile wiem, fakt rozpoczęcia egzekucji
    w przypadku komorników oznacza że "opłata się należy" i już.
    W przypadku poborców podatkowych jest inaczej?

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2009-05-13 09:01:15
    Od: "Piotr Stróżyna" <p...@s...pl>

    Chyba przesadziłeś. Jeżeli zobowiązanie jest zaspokojone (przez zapłatę w
    kasie urzędu) i udikumentuje się ten fakt poborcy (machająć mu kwitkiem
    przez nosem), to wszelkie późniejsze działania egzekucyjne są
    bezprzedmiotowe - czyli nielegalne ;)