  • 1. Data: 2005-12-06 08:47:20
    Temat: Wigilia - KUP czy nie KUP
    Od: "losten " <a...@W...gazeta.pl>

    Czesc

    czy faktury na konsumpcje w firmie na rzecz pracowników można zaliczyć jako
    kup??
    Bo niby nie można ale jak to jest?
    estem na spotkaniu z kontrachentem i kontrachent jesc ciastka może a ja nie
    moge? w sensie jak zjem to NKUP.
    do tego czy artykuły spożywcze przeznaczone na rzecz pracowników firmy
    powiązanej na szkoleniu to też nkup?

    no i pozostaje problem firmowej wigili, która zawsze jest w restauracji
    organizowana. wszystko NKUP? czy może jest jakas furtka?

    dzięki za wszelkie uwagi

    Losten

  • 2. Data: 2005-12-06 10:26:32
    Temat: Re: Wigilia - KUP czy nie KUP
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    IMO - koszty reprezentacji i reklamy do wysokości 0,25% obrotu rocznego
    JAck

  • 3. Data: 2005-12-06 12:12:52
    Od: "losten " <a...@N...gazeta.pl>

    Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

    > IMO - koszty reprezentacji i reklamy do wysokości 0,25% obrotu rocznego
    > JAck

    Tak tylko zauważ ze sa to wszystko świadczenia na rzecz pracowników a juz
    takim dobitnym przykładem jest ta wigilia. niby dekretujemy na fakturach na
    nkupy ale dyrektorzy sie buntują i nie ma jak jasno im odpowiedzieć
    a RIR tylko na kontrachentów:/

    losten

  • 4. Data: 2005-12-07 10:29:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Dec 2005, losten wrote:

    > Tak tylko zauważ ze sa to wszystko świadczenia na rzecz pracowników

    ...tak z ciekawości: to który przepis powoduje że są one NKUP ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-12-15 06:26:55
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    > ...tak z ciekawości: to który przepis powoduje że są one NKUP ?

    Oczywiście są KUP ale jako swiadczenia dla pracowników (na ich osobiste
    potrzedby) podlegają oskładkowaniu ZUS i opodatkowaniu.
    I tu rodzi się problem.

    --
    Pozdrawiam

    To tylko moje prywatne opinie