  • 1. Data: 2005-12-05 15:25:56
    Temat: pracownik zachodzi w ciaze
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Co ja jako platnik musze zrobic? Lopatologicznie. (co zglaszam w zusie, na
    czym, do kiedy ja place, do kiedy miesieczne raporty wystawiam)
    Powiedzmy ze ma wykorzystany ma 1 dzien chorpby, zostalo 32 dni, i teraz tak
    dnia 16 maja dowiadyje sie ze
    panna chce pojsc na urlop macierzynski.

  • 2. Data: 2005-12-07 19:16:53
    Temat: Re: pracownik zachodzi w ciaze
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl>
    napisał w wiadomości news:dn1m64$69t$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > miesieczne raporty wystawiam)
    > Powiedzmy ze ma wykorzystany ma 1 dzien chorpby, zostalo
    > 32 dni, i teraz tak dnia 16 maja dowiadyje sie ze

    Na stronie www.forex.hil.pl znajdziesz w link "Ciąża a
    praca" czy jakos tak.
    Są tam opisane obowiazki pracodawcy no i tez pracownika z
    podaniem podstawy prawnej.

    A z osobistej praktyki nie polecam po powrocie z urlopu
    maciezynskiego, wrazac zgody na urlop wychowawczy - liczy
    sie on do podstwy urlopu.
    Warto dokladnie poczytac przepisy!!!

    Lew

  • 3. Data: 2005-12-08 17:20:20
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Lew" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A z osobistej praktyki nie polecam po powrocie z urlopu maciezynskiego,
    > wrazac zgody na urlop wychowawczy

    Niby że pracodawca ma nie wyrażać zgody?
    Pracodawca to sobie może nie wyrażać zgody na urlop wychowawczy, ale swój
    lub swojej żony.
    Pracownikowi dać musi czy się to pracodawcy podoba czy nie !!!

    > - liczy sie on do podstwy urlopu.

    To znaczy do czego?
    Do ilości przepracowanych lat?
    Oczywiście.

    Ale już oczywiście za okres przebywania na urlopie wychowawczym ulrop
    wypoczynkowy się nie należy.

    > Warto dokladnie poczytac przepisy!!!

    Właśnie.