  • Data: 2004-09-17 22:21:47
    Temat: Re: Windykacja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Sep 2004, Fighter wrote:

    >+ Stasio Podróżnik napisał:
    >+ > A do rzeczy - Nakaz, nakaz, nakaz ... we własnym zakresie ;)
    >+
    >+ Nakaz? Co przez to rozumiesz?

    Dywaguję (ze sporym prawdopodobieństwem :)). Streszczenie
    z dyskusji na ten temat, szczegóły w archiwach grupy .prawo :)

    Krok 1:
    Postępowanie nakazowe przed sądem; dopuszalne do jakiegoś limitu
    wartości żądania cywilnego (na .prawo się w kółko przewija ale
    w głowie nie mam a KPC ściągać mi się... nie chce :]).
    Doręczas sądowi oryginały "papierów" podpisanych przez klienta
    (zrobić sobie kopie !!) typu umowa, dowód wydania, protokół
    przekazania... w ostateczności (!) podpisana faktura (niektórzy
    podważają jako *wystarczający* dowód) - tak żeby sąd był przekonany
    o twojej słuszności. Wtedy sąd "postanawia" bez rozprawy, może
    sprawę załatwić w swojej kanciapie z kawą w ręku :) no i jest
    taniej :)
    Oczywiście druga strona może się odwoływac - wtedy będzie
    "normalna rozprawa".
    Krok 2:
    ...szukać na grupie .prawo, nie będę przepisywał ! ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)