  • 1. Data: 2004-09-17 10:37:07
    Temat: Windykacja
    Od: "Piratka" <p...@p...pl>

    Witam mam pytanie do osób które zajmują się ściąganiem długów nieterminowych
    z faktur, jak to robić żeby skutkowało a i drugie pytanie czy możecie
    polecić jakąś niedrogą firmę windykacyjną???
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-17 10:57:45
    Temat: Re: Windykacja
    Od: "Renata" <r...@n...pl>

    najskuteczniejsza jest " ukraińska " firma egzekucyjna !

  • 3. Data: 2004-09-17 11:08:49
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Renata napisał:

    > najskuteczniejsza jest " ukraińska " firma egzekucyjna !

    Wystarczy polska, zatrudniająca pracowników z wschodnim akcentem ;>

    A do rzeczy - Nakaz, nakaz, nakaz ... we własnym zakresie ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 4. Data: 2004-09-17 19:07:39
    Od: "Fighter" <n...@p...onet.pl>

    Stasio Podróżnik napisał:
    > A do rzeczy - Nakaz, nakaz, nakaz ... we własnym zakresie ;)

    Nakaz? Co przez to rozumiesz?

    fighter

  • 5. Data: 2004-09-17 22:21:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Sep 2004, Fighter wrote:

    >+ Stasio Podróżnik napisał:
    >+ > A do rzeczy - Nakaz, nakaz, nakaz ... we własnym zakresie ;)
    >+
    >+ Nakaz? Co przez to rozumiesz?

    Dywaguję (ze sporym prawdopodobieństwem :)). Streszczenie
    z dyskusji na ten temat, szczegóły w archiwach grupy .prawo :)

    Krok 1:
    Postępowanie nakazowe przed sądem; dopuszalne do jakiegoś limitu
    wartości żądania cywilnego (na .prawo się w kółko przewija ale
    w głowie nie mam a KPC ściągać mi się... nie chce :]).
    Doręczas sądowi oryginały "papierów" podpisanych przez klienta
    (zrobić sobie kopie !!) typu umowa, dowód wydania, protokół
    przekazania... w ostateczności (!) podpisana faktura (niektórzy
    podważają jako *wystarczający* dowód) - tak żeby sąd był przekonany
    o twojej słuszności. Wtedy sąd "postanawia" bez rozprawy, może
    sprawę załatwić w swojej kanciapie z kawą w ręku :) no i jest
    taniej :)
    Oczywiście druga strona może się odwoływac - wtedy będzie
    "normalna rozprawa".
    Krok 2:
    ...szukać na grupie .prawo, nie będę przepisywał ! ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 6. Data: 2004-09-18 11:18:12
    Od: "Fighter" <n...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał:
> [...]
    > "normalna rozprawa".
    > Krok 2:
    > ...szukać na grupie .prawo, nie będę przepisywał ! ;)

    No to jest dobre rozwiazanie. Ale jesli sie ma tylko fakture, moze byc
    problem...
    --
    pozdr
    fighter

  • 7. Data: 2004-09-18 15:08:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Sep 2004, Fighter wrote:
    [...]
    >+ > Postępowanie nakazowe przed sądem; dopuszalne do jakiegoś limitu
    >+ (..)

    >+ No to jest dobre rozwiazanie. Ale jesli sie ma tylko fakture, moze byc
    >+ problem...

    Na .prawo była dyskusja i pamiętam że wypowiadał się ktoś twierdzący
    że to na podstawie "empirycznej" - spróbuj znaleźć, bo czy było że
    sądy powszechnie uznają faktury czy nie - już nie pamiętam :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)