  • Data: 2002-02-06 14:18:09
    Temat: Re: Witam- podatek dochodowy i DG
    Od: Mike <m...@k...wox.org-nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Our dear newsgroup friend Maciej Bebenek wrote:

    > Pierwsza deklaracje (i podatek) skladasz (placisz) w miesiacu, w ktorym
    > przekroczyles te magiczna kwote
    To już wiem. Ale potwierdź- chodzi o dochód większy niż 2715/12 czyli
    226.25, czy tak? A propos- odwiedziłem dzis Urząd Miasta...
    Pani, w przerwie między robieniem herbatki a patrzeniem przez okno,
    raczyła przepisywać mój wniosek do komputera z szybkością
    2słowa/minutę... I NIE PRZESADZAM. Siedziałem w "boksie" ponad 15
    minut... :-))) A ja tak bardzo chciałbym chwalić polskie instytucje
    państwowe... Na szczęście w moim US obsługa wydaje się lepsza...
    Zobaczymy, jak przyjdzie co do czego.

    --
    Mike
    -> Jeżeli piszesz do mnie list, usuń -nospam z adresu