  • Data: 2003-04-10 07:16:49
    Temat: Re: Wkurzony na US - pomocy (nadpłata)
    Od: "Matfiej" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > roku.
    >
    > Ja mialem w zeszlym roku lepiej. Zlozylem roczne razem z NIP-3, poniewaz
    > zmienil mi sie rachunek bankowy. Kasa nie przychodzi ani na konto, ani
    > poczta, wiec ja jak w dym do US, a tam mowia, ze wyslana na konto. Lece do
    > banku, nie ma. Tel. do US - wyslane. Wiec pisze papier o wydanie
    > potwierdzenia. Przysylaja po miesiacu i co? Okazuje sie, ze wyslali na
    > rachunek, ktorego juz nie ma. Lece do starego banku, tam mowia, ze nie
    > przyjeli - wiec odeslane. Daja mi potwierdzenie, z tym do US, miesiac
    > biurokracji... i wreszcie sa.
> [...]
    Niezłe, ale u mnie było lepiej, złożyłem grzecznie PIT, odczekał 3 miesiące,
    a tu nic, żadnego zwrotu, ale myślę sobie poczekam jeszcze potem jakoś czasu
    nie miałem, aż w końcu poszedłem do US. Pytam się tam czemu zwrotu nie
    dostałem, pani mnie o numer NIP i zaczyna szukanie mojego PIT-u i co ?? I
    się nie znalazł, na szczęście miałem potwierdzenie złożenia NIP-u. W końcu
    jeszcze raz złożyłem i zapłacili mi nadpłatę +10% odsetek :).

    Pozdrowiam
    Matfiej