    From: xyz <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wniosek o nadanie NIP
    Date: Fri, 17 Sep 2004 16:26:44 +0200

    > GPW

    > ktora

    > jeszcze

    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/1995/0702.htm

    Kolegę Pogo obowiązuje art. 6 ust 7 ustawy o zasadach ewidencji i
    identyfikacji - ma zgłosić się do ewidencji osobiście nie później niż
    przed złożeniem zeznania rocznego. Nie później czyli może wcześniej np.
    w najbliższy poniedziałek.
    Co do pań w okienkach to nie ma co z nimi dyskutować tylko należy po
    prostu złożyć stosownego NIPa i cześć. A jak nie chcą przyjąć to wysłać
    pocztą.

    --
    xyz

    Inteligo, mechanizm oszustwa: