  • 1. Data: 2004-09-17 13:28:11
    Temat: Wniosek o nadanie NIP
    Od: pogo <waldemar.c[NOSPAM]@interia.pl>

    Witam

    Potrzebuje numeru NIP, ale panie z mojego us nie chca mi go nadac.
    Nie jestem nigdzie zatrudniony, a NIP potrzebuje, zeby odebrac
    wynagrodzenie z Systemu Partnerskiego Bankiera.

    Czy jest jakis sposob zeby otrzymac NIP przed podjeciem pracy.
    Na co sie mam powolac?

    Pogo

  • 2. Data: 2004-09-17 13:34:34
    Temat: Re: Wniosek o nadanie NIP
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik pogo napisał:

    > Potrzebuje numeru NIP, ale panie z mojego us nie chca mi go nadac.
    > Nie jestem nigdzie zatrudniony, a NIP potrzebuje, zeby odebrac
    > wynagrodzenie z Systemu Partnerskiego Bankiera.

    A jaką prawną podstawę odmowy podały ?
    Poproś o odmowę z uzasadnieniem na piśmie ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 3. Data: 2004-09-17 13:46:24
    Od: el@<e...@i...pl>

    a jesteś pełnoletni?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-09-17 13:52:02
    Od: pogo <waldemar.c[NOSPAM]@interia.pl>

    Pani z ktora rozmawialem stwierdzila, ze NIP moga mi nadac dopiero w
    momencie gdy podejme prace. Mam wtedy wypelnic NIP-3.

    Powiedzialem tez ze pod koniec roku musze zaplacic podatek od zyskow z GPW
    i ze w tym celu musze dostarczyc NIP do mojego biura maklerskiego.
    Wtedy pani zadzwonila do jakiegos eksperta w tym temacie :)
    Nastepnie powiedziala mi ze jak sprzedam wszyskie papiery wartosciowe ktore
    kupilem to mam sie do nich zglosic zeby zaplacic podatek od zyskow
    (bzdura!)
    i wtedy dopiero dostane NIP.

    Na co sie mam powolac zeby dostac NIP bez zatrudniania sie u kogos?

    Pozdrawiam
    Waldemar Chrobok

  • 5. Data: 2004-09-17 13:57:50
    Od: "Secio" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "pogo" <waldemar.c[NOSPAM]@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ktore
    > kupilem to mam sie do nich zglosic zeby zaplacic podatek od zyskow

    Tez bylem z wnioskiem o NIP ktory potrzebuje do Biura Maklerskiego i Pani w
    US takze powiedziala, ze musze miec jakies potwierdzenie, ze zaplacilem
    jakis podatek. Akurat w moim przypadku wystarczy kopia umowy-zlecenia ktora
    mialem w tym roku, wiec dlugo nie dyskutowalem, kiedys udam sie raz jeszcze
    z taka umowa ;-).
    Ale gdyby ktos znalazl jakas podstawe prawna ktora pomimo wszystko pozwoli
    mi otrzymac NIP bez tej umowy, chetnie 'doedukuje' urzedniczki i udam sie z
    NIPem 3 raz jeszcze bez ksera umowy ;)).

    Pzdr,
    Mariusz

  • 6. Data: 2004-09-17 14:13:04
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Secio" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mi otrzymac NIP bez tej umowy, chetnie 'doedukuje' urzedniczki i udam sie
    > NIPem 3 raz jeszcze bez ksera umowy ;)).

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1995/0702.htm

    Tutaj NIC nie jest napisane o tym, że TRZEBA posiadać taki dowód - ja sam 2
    miesiące temu składałem wniosek o NIP "tak dla jaj" i nie było z tym
    problemów. Możesz to wydrukować i zapytać kobietę, gdzie tu jest napisane,
    że może ona od Ciebie tego wymagać :)))

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

  • 7. Data: 2004-09-17 14:26:44
    Od: xyz <x...@x...pl>

    > GPW

    > ktora

    > jeszcze

    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/1995/0702.htm

    Kolegę Pogo obowiązuje art. 6 ust 7 ustawy o zasadach ewidencji i
    identyfikacji - ma zgłosić się do ewidencji osobiście nie później niż
    przed złożeniem zeznania rocznego. Nie później czyli może wcześniej np.
    w najbliższy poniedziałek.
    Co do pań w okienkach to nie ma co z nimi dyskutować tylko należy po
    prostu złożyć stosownego NIPa i cześć. A jak nie chcą przyjąć to wysłać
    pocztą.

    --
    xyz

    Inteligo, mechanizm oszustwa:
    http://tinyurl.com/43o6f

  • 8. Data: 2004-09-17 15:10:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 17 Sep 2004 15:52:02 +0200, pogo
    <waldemar.c[NOSPAM]@interia.pl> wrote:

    >Na co sie mam powolac zeby dostac NIP bez zatrudniania sie u kogos?
    Wyslij NIP-3 pocztą. Jak nie beda chcieli nadac to napisza dlaczego.
    Przeczytaj tez: news:tocv80pahp4apa293u1iv4h2k3i4td7v2d@4ax.com

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 9. Data: 2004-09-17 22:40:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Sep 2004, WAM wrote:
    [...]
    >+ Wyslij NIP-3 pocztą.

    To mnie przeraża.
    Chodzi mi o powszechne przekonanie (ja rozumiem, że pani
    "na okienku" jest przekonująca :[) jakoby jakikolwiek urząd
    miał prawo nie przyjąć jakiegokolwiek pisma skierowanego
    do niego !
    Mają przyjąć - i dopiero mogą się awanturować później ;)
    Powodów może być mnóstwo - błędy formalne, mertoryczne,
    brak opłaty skarbowej... ale to wszystko muszą wyłożyć:
    co jest źle i *dlaczego*...

    >+ Jak nie beda chcieli nadac to napisza dlaczego.

    No właśnie. Co ma być powodem że poczta jest "lepsza" ?
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 10. Data: 2004-09-30 14:01:27
    Od: Kornelka<k...@w...pl>

    Dostałam wezwanie do us w charakterze oskarżonej z art 80 kks
    (nieterminowe przesłanie nip korygujacego - zmiana nazwiska z
    wziazku ze ślubem) Powiadomiłam razem z zeznaniem pit zamiast w
    terminie (chyba 14 dni)

    Na co się powołać, jak się bronić, co pisać i do kogo ?

    Proszę Mądrzy Ludzie Doradzcie ...

    Z góry dziękuję

    -> http://usenet.pomocprawna.info