  • 1. Data: 2002-04-27 07:59:03
    Temat: Wojsko i bracia
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Czy to prawda że nie można wziąć do wojska jednocześnie dwóch braci. Dodam
    że rodzina składa się z ojca, matki i własnie dwóch synów, nie ma więcej
    rodzeństwa. Jaki artykuł to reguluje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją
    liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran

  • 2. Data: 2002-04-27 08:28:48
    Temat: Re: Wojsko i bracia
    Od: k...@v...com.pl (Krzysztof Sudoł)

  • 3. Data: 2002-04-27 17:23:05
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Budzik wrote:

> [...]
    > że rodzina składa się z ojca, matki i własnie dwóch synów, nie ma więcej
    Budziku, twoje dane są przetrminowana o jakies 100 lat. Takie przepisy były
    "za Niemca". Teraz można wziąć do wojska wszystkich 12 braci.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl