  • Data: 2013-10-20 16:53:00
    Temat: Re: Wpisanie przychodu nie w te rubryke - konsekwencje
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    walker wrote:
    > Witam,
    > Wpisalem przychod nie w te rubryke co trzeba, tzn przychod sie zgadza,
    > tylko podatek zaplacilem wyzszy, gdybym wypelnil poprawnie moglbym
    > zaplacic nizszy podatek, co za to grozi jesli nie zlozylem w pore
    > korekty zeznania?

    Cos gdzies slyszałem, ze przedawnienie działa w obie strony, czyli masz
    5 lat na zlozenie korekty. Potem jej już po prostu złożyć nie możesz,
    ale US też czepiać się już nie może.

    Złóż korektę napisz wyjaśnienie co zrobiłeś źle i dostaniesz zwrot podatku.

    Jak nie zrobisz nic, to mogą się stać trzy rzeczy
    a) nikt niczego nie zauwazy i zostanie tak jak jest
    b) dostaniesz wezwanie z US do stawienia się i zrobienia poprawki
    c) US sam poprawi błąd jesli wchodzi to w zakres tego co mu wolno samemu
    zrobić.