  • 1. Data: 2002-06-07 07:09:49
    Temat: Wpisy do KPiR - jak?
    Od: "zygfryd" <1...@w...pl>

    1. kupuje produkty na cele reprezentacji, fv jest na powiedzmy
    200 zl.z tego 0,25% przychodu moge wpisac do KPiR
    ( powiedzmy 15 zl ) tylko jak czy jako dow. wewn. czy wpisuje ta fv
    ale na kwote 15 zl.

    czy te 0,25 % przychodu jest liczone narastajaco od poczatku
    roku, czy za kazdy miesiac osobno

    2. kwoty wynikajace z ewidencji przebiegu - jako dow. wewn.??

    dzieki i pozdr

  • 2. Data: 2002-06-07 08:44:36
    Temat: Re: Wpisy do KPiR - jak?
    Od: "Rafal K" <y...@w...pl>

> [...]
    > 200 zl.z tego 0,25% przychodu moge wpisac do KPiR
    > ( powiedzmy 15 zl ) tylko jak czy jako dow. wewn. czy wpisuje ta
    Na pewno nie dowod wewnetrzny. Ja wpisalbym numer tej faktury i w uwagach
    wpisal 0,25% przychodu. W koncy po cos jest ta kolumna :)

    > czy te 0,25 % przychodu jest liczone narastajaco od poczatku
    > roku, czy za kazdy miesiac osobno
    Przyznam ze nie wiem - bezpiecznie byloby nie liczyc narastajaco..

    > 2. kwoty wynikajace z ewidencji przebiegu - jako dow. wewn.??
    W kolumnie dowod ksiegowy piszesz ew.prz.poj. z data ostatniego dnia w
    miesiacu i po sprawie.

    Rafal

  • 3. Data: 2002-06-07 14:04:10
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    From: "zygfryd" <1...@w...pl>
    [...]
    >+ > czy te 0,25 % przychodu jest liczone narastajaco od poczatku
    >+ > roku, czy za kazdy miesiac osobno
    >+ Przyznam ze nie wiem - bezpiecznie byloby nie liczyc narastajaco..

    Narastająco: była dyskusja nt. "stopniowego wtapiania" w KUP
    już "napoczętej" faktury :)

    Pozdrowienia, Gotfryd