    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wprowadzenie komputera do DG - prosba o wyjasnienie
    Date: Fri, 25 Feb 2005 09:36:42 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 25 Feb 2005 09:25:38 +0100, jureq napisał(a):

    > Mają debilne pomysły podobne do M$ z zabezpieczeniami. Spróbuj
    > zainstalować program po 4 kolejnej reinstalacji systemu połączonej z
    > wymianą dysku.

    Zobaczymy - póki co nie szykuje się żadna wielka rewolucja w komputerze,
    więc może nie będzie tak źle... Istotna była cena - program WAPRO (WF-MAG)
    jest ponad 2x tańszy od analogicznego Subiekta... Owszem, idealny nie jest -
    sam bym wprowadził sporo ulepszeń, ale nie mam czasu na to by napisać taki
    program :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944