  • 1. Data: 2007-04-26 08:18:22
    Temat: Wspolne rozliczenie malzonkow z roznymi adresami zameldowania
    Od: "Rafal" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!
    Po raz pierwszy chcemy sie z zona wspolnie rozliczyc. Niestety mamy rozne
    adresy zameldowania (2 miasta). Wlasnie zlozylismy wniosek do US zony. Czy
    ja musze w jakis sposob poinformowac moj US o tym fakcie?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-04-26 09:16:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2007 08:18:22 +0000, Rafal napisał(a):

    > Po raz pierwszy chcemy sie z zona wspolnie rozliczyc. Niestety mamy rozne
    > adresy zameldowania (2 miasta). Wlasnie zlozylismy wniosek do US zony. Czy
    > ja musze w jakis sposob poinformowac moj US o tym fakcie?

    Nie musisz.

  • 3. Data: 2007-04-26 12:06:15
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote in message

    > Nie musisz.

    To ja sie podczepie:
    1. Do ktorego US trzeba/powinno zlozyc PIT ? Wypelniam go z zona (ja DG,
    zona umowa o prace) i wydaje mi sie ze skoro ja figuruje jako podatnik a
    zona jako malzonek to wysylam go do mojego.
    2. Jak sie ma zameldowanie do wlasciwego US, cos mi sie tam przypomina ze
    sklada sie pit do US wlasciwego miejscu _zamieszkania_ na dzien 31 grudnia
    roku podatkowego ale moze cos mieszam.
    3. Czy jesli skladam pit do innego US niz w roku poprzednim to czy mam
    zlozyc NIP-1 ?
    2. Jak sie ma adres firmy do US wlasciwego dla rocznego rocznego pita, w
    sytuacji gdy mieszkam pod innym adresem niz prowadze DG to rozumiem ze
    roczny skladam do US wlasciwego dla adresu zmieszkania ?

    Daniel

  • 4. Data: 2007-04-30 09:23:15
    Od: "Arti" <a...@i...pl>

    > Po raz pierwszy chcemy sie z zona wspolnie rozliczyc. Niestety mamy rozne
    > adresy zameldowania (2 miasta). Wlasnie zlozylismy wniosek do US zony. Czy
    > ja musze w jakis sposob poinformowac moj US o tym fakcie?
    Ja tak sie rozliczam od kilku lat i zona zawsze( co roku) sklada do swojego
    US oswiadczenie ze rozlicza sie ze mna w innym urzedzie .
    pzdr
    Arti

  • 5. Data: 2007-04-30 09:27:13
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2007 14:06:15 +0200, Daniel Chlodzinski napisał(a):

    > 1. Do ktorego US trzeba/powinno zlozyc PIT ? Wypelniam go z zona (ja DG,
    > zona umowa o prace) i wydaje mi sie ze skoro ja figuruje jako podatnik a
    > zona jako malzonek to wysylam go do mojego.

    Możecie wybrać dowolny z waszych dwu urzędów.

    > 2. Jak sie ma zameldowanie do wlasciwego US,

    Nijak

    > cos mi sie tam przypomina
    > ze sklada sie pit do US wlasciwego miejscu _zamieszkania_ na dzien 31
    > grudnia roku podatkowego ale moze cos mieszam.

    Dobrze ci się przypomina

    > 3. Czy jesli skladam pit
    > do innego US niz w roku poprzednim to czy mam zlozyc NIP-1 ?

    Tak

> [...]
    > gdy mieszkam pod innym adresem niz prowadze DG to rozumiem ze roczny
    > skladam do US wlasciwego dla adresu zmieszkania ?

    Tak.