  • Data: 2002-01-17 08:57:11
    Temat: Re: Wspolpraca z nie VATowecem
    Od: "Aneta" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam, ale jeżeli kupujesz towar od nievatowca za
    cenę 122 zł z 20% rabatem to płacisz za niego 101,67 zł. Oczywiście nie masz
    prawa do odliczenia vatu. Sprzedając ten towar dalej wystawiasz fakturę i
    jako płatnik vat naliczasz ten podatek. Jeśli nie chcesz nic tracić na
    transakcji ale też nic nie zarobić to wartość netto wynosi 101,67 zł + 22%
    vat co daje 124,04 zł. Jeśli ta sprzedaż ma przynieść zysk musisz uzyskać
    znacznie wyższy rabat od dostawcy lub szukać dostawcy - płatnika vat.
    Pozdrawiam Aneta