  • Data: 2003-05-08 23:02:40
    Temat: Re: Wszyscy prowadzacy dzialalnosc gosp. do CIT???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 May 2003, PC wrote:

    >+ > Przyjrzyj się postowi w którym protestuję przeciwko czyjejś dywagacji
    >+ > o 40% dywidendzie :)
    >+ To nie byla dywagacja o dywidendzie :-)

    Nie wiem czy mowa o tym samym poście :)
    Przedstawiałem własne dywagacje skutkiem przemyśleń gdzie tu
    nasz szanowny minister ukrył haczyk (bo że go nie ma to jakoś
    nie wierzę :[). Wspomniałem że na przykład *może* to oznaczać
    opodatkowanie "osobiste z DG" w wysokości CIT+dywidenda, na co
    ktoś stwierdził że na dictum 19%+40% to się wyprowadza - ale
    przecież dywidendy jest 15% i to liniowo :)

    >+ Jakos przyjąłem, ze wlasciciel
    >+ dobrze zarabia i zaplaci (przy wyplacie dla siebie) 40% podatku dochodowego.

    Jeśliby był "CIT dla wszystkich" to wykluczone żeby był 2* naliczany
    podatek dochodowy, raczej TK by chronił.
    Ale numer z czymś dywidendopodobnym mógłby przejść :(

    pozdrowienia, Gotfryd