eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ??? › Re: Wszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???
    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???
    Date: 27 Nov 2002 23:40:25 +0100

    "Jarek" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Trochę sie obawiam że mogli w jakiś sposób olac to pismo z PKO i mam teraz
    > nadpłatę na Funduszu Pracy (53) a na ubezp. społeczne i zdrowotne nic nie
    > wpłyneło (a więc w konsekwencji zerwanie ubezp. chorobowego)

    Moment... co ma chorobowe do spolecznych i zdrowotnego?
    A jesli wylacza z ubezpieczenia chorobowego, to napisze wezwanie
    z zalaczonymi kopiami kwitow.

    > ... no i może
    > komornik przyjdzie ... po resztę ;).

    To mu pokazesz podsteplowane kwitki.

    > Z drugirj strony potrzebuję zusowskich
    > zaświadczeń o niezaleganiu do przetargów i tu mnie też może udeżyć.

    To napisz kwit o wydanie zaswiadczenia, a w razie problemow przefaksuj
    kwitki (i ew. deklaracje). W czym problem?

    > Mieliście może takie doświadczenia, jaka droge najlepiej obrać. (Firma
    > jednoosobowa, kpir,pit,vat)

    Zadzwonic do ZUS, a nastepnie zignorowac.
    Jedyny problem moze byc z funduszami emerytalnymi - nigdy mnie to na tyle
    nie interesowalo (moim zdaniem i tak z tych ZUSowskich, czy innych
    przechodzacych przez ZUS emerytur nic nie bedzie).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator