    From: "krzysztof" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wybor kasy fiskalnej (ot)
    Date: Fri, 7 Jun 2002 08:40:57 +0200

    Uzytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisal w
    wiadomosci news:mecffu0gb3j3lu8dds59c8b5b5as4i3uoc@4ax.com...
    > hej :)
    > Pomocy :P
    > Potrzebuje kasy fiskalnej, ktora spelnia ponizsze kryteria:
    - przenosna z wlasnym akumulatorem, mozna doladowac z zapalniczki w
    > aucie
    > - akumulator wystarczy na kilkadziesiat paragonow, a jego ewentualne
    > rozladowanie nie zakonczy sie wydaniem 500,- w serwisie (jak to bylo z
    > Posnet Personal)
    > - w czasie sprzedazy mozna korzystac z podgladu towarow (tzn nie
    > trzeba znac na pamiec kodow towaru, mozna przewijac na wyswietlaczu)
    > Bede wdzieczny za wszelkie uwagi i sugestie.

    Tak, Mozna by polecic kase bralo ale lepszym rozwiazaniem miedzy innymi ze
    wzgeldu na akumulator i ostatnio awaryjnosc kas bravo, sugeruje kase Turkus
    LUX, bardzo dobre akumulatory, obsluga .... juz chyba sie prosciej nie da...
    jestem bardzo zadowoleni a klienci którzy kupili jako 2 kase wlasnie Turkusa
    a maja juz Bravo, z zalem mówia dlaczego wczesniej nie zaproponopwalem im
    tej kasy Przeraza na poczatku ilosc klawiszy, ale spokojnie, dzieki temu
    wlasnie jest
    banalnie proste, nie trzeba przedzierac sie przez skomplikowane menu, wiecej
    tu:
    http://www.krakfis.zax.pl/serwer/kasyfisk/eurofis/eu
    ro.html

    Pozdrawiam