  • 1. Data: 2004-01-20 18:03:20
    Temat: Wybór sposobu rozliczania przy zawieszonej DG
    Od: "raw73" <r...@p...onet.pl>

    W ubiegłym roku prowadziłem DG i rozliczałem się na zasadach ogólnych
    (KPiR).
    Od 01.11.2003 mam jednak zawieszoną działalność.
    Czy pomimo zawieszenia działalności powiniennem wybrać jakiś sposób
    rozliczania się z US ?

    Jeżeli tak, to co mi grozi jeżeli zapomniałem tego zadeklarować do dnia
    20.01.2004 ?
    Czy automatycznie przydzielana jest jakaś forma rozliczeń ?

    Rafał
    r...@N...poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2004-01-21 12:32:06
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Czy pomimo zawieszenia działalności powiniennem wybrać jakiś sposób
    > rozliczania się z US ?

    Teraz jest tak, że jak się nie zmienia sposobu rozliczania to nie trzeba
    składać
    oświadczenia do US.

    Marek
    www.empimusic.z.pl

  • 3. Data: 2004-01-21 22:46:59
    Od: "raw73" <r...@p...onet.pl>

    > Teraz jest tak, że jak się nie zmienia sposobu rozliczania to nie trzeba
    > składać
    > oświadczenia do US.

    Dzięki - ulżyło mi :-)

    Rafał