  • 1. Data: 2004-01-20 14:11:22
    Temat: głupie pytanie
    Od: sonia <a...@t...pl>

    Przepraszam za takie głupie pytanie, ale zrobiłam dzisiaj ponad 300 Pitów-11 , mózg
    mi przestał pracować i się zawahałam: oryginał do pracowników a kopia do US?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-01-20 15:22:27
    Temat: Re: głupie pytanie
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "sonia" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam za takie głupie pytanie, ale zrobiłam dzisiaj ponad 300
    Pitów-11 , mózg mi przestał pracować i się zawahałam: oryginał do
    pracowników a kopia do US?

    Zdecydowanie TAK

  • 3. Data: 2004-01-22 23:24:44
    Od: "P.J.Tomas" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "sonia" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Pitów-11 , mózg mi przestał pracować i się zawahałam: oryginał do
    > pracowników a kopia do US?
    >
    > Zdecydowanie TAK

    No nie bardzo.... ustawa tego dokladnie "nie mowi". Roznie mozna to
    interpretowac.
    Tez robilem podobnie do czasu jak babka w kancelarii zwrocila mi uwage, ze
    musze zlozyc oryginaly. Co prawda po wszczetej klotni przyjely PIT-y, ale od
    tego czasu zglupialem zupelnie... ;)))

    --

    Pozdrawiam. P.J.Tomas
    e-mail: p...@i...pl

  • 4. Data: 2004-01-23 08:08:33
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik P.J.Tomas napisał:

> [...]
    > musze zlozyc oryginaly. Co prawda po wszczetej klotni przyjely PIT-y, ale od

    A co to znaczy "oryginał"?
    Bo moim zdaniem oryginał to ten gdzie podpis osoby sporządzającej jest
    oryginalny.
    A we wszystkich znanych mi firmach PITy produkuje sie w rózny sposób
    (przez kalke, ksero, drukuj na przebitce itp) ale podpisuje wszystki
    egzemplarze. Mamy więc 3 oryginały.

    Moim zdaniem oryginał (druk z odrecznym podpisem) powinien dostac każdy
    kto nie jest wystawca PITa a kotmu tem pit trzeba przekazać zgodnie z
    ustawą. A więc US oryginał, pracownik oryginał, ad acta może byc kopia.

    Ale jaka techniką wyprodukujemy te 3 egzemplarze PITa przed podpisaniem
    jest zupełnie obojętne.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk