  • Data: 2011-01-10 17:52:05
    Temat: Re: Wydrukowany mail jako dowod zakupu (chce sie upewnic)
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.01.2011 17:09, m...@y...com wrote:

    > Problem w tym ze w calej sytuacji nie chodzi o ugranie dodatkowych
    > kilku stow. Przykladowo. Robie w ciagu miesiaca jedna kampanie, w
    > ktorej koszt bedzie wynosil 20.000zl a przychod 24.000zl.

    No to nie jest to zabawa - ja bym zaczął od doradcy podatkowego a potem
    przebił się z wiążącą interpretacją do WSA czy NSA - sądy
    administracyjne raczej (po)uchylają wypociny skarbówki w zakresie
    dokumentowania kosztów.

    > Wystapila
    > by chora sytuacja, gdzie musialbym uzalezniac to czy moge dzialac
    > opierajac sie na tym, czy urzednik bedzie kwestnionowal moje papiery.

    Wierz mi że grupowicze się z Tobą zgadzają, ale nie ma to specjalnego
    znaczenia w tej sytuacji.

    > Te koszty to w 100% realne koszty, bez ktorych NIE JESTEM w stanie
    > uzyskac jakiegokolwiek przychodu, w danej sytuacji. Nie chce tutaj
    > niczego ugrac. Chce po prostu robic swoje i rozliczac sie w pelni z
    > moich kosztow oraz przychodow.

    Jak większość z nas.

    > Dlaczego Arabowie, Niemcy, Anglicy,
    > Hindusi (wstaw wiekszosc narodowosci), z którymi rozmawiam nie maja
    > zadnych problemow z rozliczaniem sie u siebie a ja musze sie
    > przygotowywac kilka miesiecy do samego startu, tylko ze wzgledu na
    > zagmatwane przepisy...

    Bo rozporządzenie do KPiR jest takie a nie inne a na ustawę skutecznie
    powołać się możesz najczęściej dopiero przed sądem administracyjnym
    (sądząc po kilkunastu wiążących interpretacjach w tym zakresie które
    czytałem).

    Może wyjściem byłaby pełna księgowość, ale to już tak na oślep strzelam

    --
    Tomek