eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWyjazdowa obsługa klienta indywidualnego a kasia fiszkalna › Re: Wyjazdowa obsługa klienta indywidualnego a kasia fiszkalna
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Thu, 14 Jun 2012 10:14:41 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Wyjazdowa obsługa klienta indywidualnego a kasia fiszkalna

    On Thu, 14 Jun 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > W tym:
    >
    > Ja: Ale jeżeli kasa stacjonarna już jest w sklepie, to chyba to nie
    > podchodzi, prawda?
    >
    > Ty: Dlaczego miałaby "nie podchodzić"?
    >
    > Czyli sugerujesz, żeby stosować zwolnienie osobno w sklepie
    > stacjonarnie, a osobno wyjazdowo.

    W KTÓRYM MIEJSCU?
    Po prostu i zwyczajnie pomijam sprawę niewykorzystywania
    przez Ciebie zwolnień w sklepie.
    Nie chcesz, nie musisz, to nie ma nic do rzeczy.

    > Przynajmniej ja tak rozumiem.

    Dosc dziwnie.

    > Losowo?

    No dobra, przejrzałem na szybko majac w pamięci opis
    że "mała skala" i tak dalej ;)

    > No ale to są Specyficzne Przypadki Bardzo Wyspecjalizowane

    Jak dla kogo. Nic nie pisałes o ch-ce tych "wyjazdowych" usług,
    więc trudno zgadnac co masz na mysli.
    I do tego sprowadzał się mój post - sa pewne zwolnienia,
    a nuż któres będzie pasowało.

    > Tylko pozycja 36 dotyczy wysyłkowej sprzedaży towarów, a nie wyjazdowej
    > sprzedaży usług i do tego zapłata ma być niegotówką.

    Czy Ty słowo "nie" przeczytałes, czy jak zwykle szukasz dziury nie
    tam gdzie ona jest?
    Zastrzeżenie wpisałem, żebys mi nie wyskoczył że "jak niby stosować
    w sprzedaży stacjonarnej zwolnienie dla sprzedaży wysyłkowej".

    > No to ci mówię, że przeczytałem. Tylko ni cholery nie umiem odnieść tego
    > do sytuacji ,,jest sklep, ma kasę fiskalną, chcą świadczyć wyjazdowo
    > usługi dla ludności''.

    A kto pisał, że tego ma być "niewiele", niby ja?
    Pierwsze co wpada w oko to własnie owo "50 usług 20 klientów".
    Niewiele to niewiele :]

    pzdr, Gotfryd