eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWyjazdowa obsługa klienta indywidualnego a kasia fiszkalna › Re: Wyjazdowa obsługa klienta indywidualnego a kasia fiszkalna
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wyjazdowa obsługa klienta indywidualnego a kasia fiszkalna
    Date: Thu, 14 Jun 2012 10:52:32 +0200

    > On Thu, 14 Jun 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > No dobra, przejrzałem na szybko majac w pamięci opis
    > że "mała skala" i tak dalej ;)

    No ale mała skala jest wyjazdowa, a nie w sklepie. Zresztą 20 osób
    wyjazdowo też się w miarę szybko nastuka.

    > Jak dla kogo. Nic nie pisałes o ch-ce tych "wyjazdowych" usług,
    > więc trudno zgadnac co masz na mysli.

    A które, że tak przepraszam się zirytuję teraz ja, z pozycji tabelki
    pasują ci do wyjazdowych usług, poza ew. właśnie tym twoim ,,20 osób''?
    Niezależnie od charakterystyki usług... Ale żeby nie być upierdliwym, to
    chodzi o usługi z okolic serwisu różnej maści różnych rzeczy
    (elektroniki, komputerów, szafy, lodówki, kibla).

    > A kto pisał, że tego ma być "niewiele", niby ja?
    > Pierwsze co wpada w oko to własnie owo "50 usług 20 klientów".
    > Niewiele to niewiele :]

    No ale niewiele wyjazdowo. W sklepie ruch jest spory.
    Zresztą 20 osób wyjazdowo też się po w miarę krótkim czasie natrzaska.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek